BitÓcola d'idees
dijous, octubre 21, 2004

...acusatio manifesta?
Hui no he anat a l'˙ltima classe. Per motius ben diferents als d'ahir (em vaig confondre d'hora: quin cap el meu!). ╔s que hui no estic per a escoltar que un poemari Ús un llibre de poemes o per a sentir parafrasis sobre poemes de carner escolats com a comentaris magistrals. No grÓcies. A canvi he decidit abstreure'm per complet en l'estudi d'all˛ que ara per ara mÚs m'apassiona (fins i tot m'ha passat el constipat mentre m'hi dedicava). He estat absort durant tot el temps, fins que la gana m'ha comenšat a fer tremolar el pols. Aleshores ja no he pogut seguir mÚs. ╔s per all˛ que no em crec l'escena de El pianista de Polanski, en la que el protagonista estÓ mort de fam i s'arrapa desesperadament a una llauna en conserves. Aleshores es troba un nazi que l'obliga a tocar i ell no perd de vista la llauna mentre deleita el nazi al teclat. No crec que cap pianista siga capaš d'interpretar correctament cap cosa amb fam...